Wednesday, October 8, 2008

互相利用

总觉得自己很幸运,因为身边有很多好朋友,单说今天就有两位好朋友相助,不需要点名道姓,心照就好。

我交友的定义很简单,“互相利用”,或许你们会说我很贱,竟然利用朋友?

NO!别误会,也别想太远,利用是“好朋友”的专利,若你还能给好朋友利用就证明你有“价值”,我也时常给好朋友利用呀!帮这帮那的,我都很乐意,因为他们还会第一时间想到我,当然太过分的要求,都被我拒绝。

而利用也分好与坏,好的被视为帮助扶持,坏的都叫出卖。假如,双方在你情我愿下答成协议,利用就更加有意义了,不但能共度难关,也能促进彼此之间的感情。要是利用好朋友去做伤天害理的事就真的天地不容了。

话说回头,我要不是在必不得已的情况下,都不会出此下策,因为要留在更好的时机才一次过利用到尽,哈哈!

谢谢被利用的好朋友。

4 comments:

SHARP不是鲨鱼 said...

真Kanasai le,竟然写些如此题目的Blog,你快要走火入魔了

笨 蛋 奇 怪 said...

u suppose 2 replace " using" as " rely" should be better. coz " using" sounds rili kanasai

Happy "Sam" said...

.......!@#$%^%$#@#$%^

笨 蛋 奇 怪 said...
u suppose 2 replace " using" as " rely" should be better. coz " using" sounds rili kanasai
October 9, 2008 8:28 AM

She said is correct ..... don't use using .... use 帮助..
Why i said that .... help not same ... because help is use my heart to help you and i don't want take any things from you back !!!

Using not same ..... using people means use already then next time, you can use me ....

SHARP不是鲨鱼 said...
真Kanasai le,竟然写些如此题目的Blog,你快要走火入魔了
October 9, 2008 2:16 AM

I see him already work untill a bit crazy ... + sot sot !!!!
hahaha never mind !! he dare to said out then we know he feeling also...

Like this we can correct him also, if me done mistake, tell me also !! because i am not superman !! i also human, human will done mistake !!!

Rave Master said...

emm, thank.