Friday, December 12, 2008

失眠

昨天下午的倾盆大雨挑起我的睡意,从六时就睡到十一时,原本想继续睡到明早上班的,却又起身外出。到邻近吃虾面,喝冰奶茶,阅读中国报,再回家观看一缉的三国演义。。。

凌晨一时我决定重返梦床,但却在床上反复翻滚,脑子里胡思乱想,五时了都久久无法入梦,连数棉羊都用不着。虽然是疲惫的身躯,但就是事与愿违,好严重的失眠,最后还是起了床。

听说热牛奶能带来睡意,我却来了杯麦片美碌,打开电脑,写部落格再做工事。历史来,最为严重了,哎!

4 comments:

Happy "Sam" said...

^_^

i work until very tired. ....
i sleep until mother kick me also don't want wake up ....

May be i too tired.
haha

Lucky i can get sleep if not ...
morning 5.30 ++ wake up
at night 8.30++ come home ...

Sleep at 10.30 ++ ....
i driving everyday so need take care ...

motor 1 people nevermind ..
now i fetch mother and sister !!
3 people die ....
haha

you cannot sleep ?
next time call me, i use "kayu" pull awak punya kepala !!

then can sleep .
hehe

nevermind, cannot sleep because you 六时就睡到十一时
hehe

笨 蛋 奇 怪 said...

walao...so terrible meh
relax ur mind. ur brain running makes u cant sleep la

Shortdaily said...

我以為有人因為心靈,寂寞所以才會失眠的~
hahaha!

vincy said...

前阵子我也天天失眠,叫自己不要想东西反而越想越多。我的解决方法是看书,看到累了就自然睡,蛮有效的。